اخبار

پذیره‌نویسی موفق دارا دوم

روزهای پایانی شهریور ماه ۹۹ با پذیره‌نویسی موفق یکی از بزرگترین بانک‌های کشور، به سرانجام رسید. در حالی که مهلت پذیره نویسی دارا دوم با نماد پالایش یکم، روز ۳۰ ام شهریورماه به پایان رسید، این بانک نخستین تجربه پذیره‌نویسی خود را بر بستر خدمات ابری با موفقیت به پایان رساند.

این بانک که در ابتدای سال مجوز پذیره نویسی صندوق‌های ETF دولتی را دریافت نموده بود، برای ارائه خدمات پایدار و مناسب آنلاین در دور دوم عرضه سهام‌های دولتی از زیرساخت‌های ابری زس استفاده نمود. ابر زس با ارائه ترافیک نامحدود و نصب افزونه‌های امنیتی، تجربه‌ای ایمن و بدون دغدغه برای مشتریان این بانک مهم کشور فراهم آورد. پس از نتایج چشم‌گیر این پروژه، همکاری ابر زس با این بانک ادامه یافته و این مجموعه با تمدید سرویس‌های خود به دنبال بهره‌گیری بیشتر از خدمات ابر زس در حوزه رایانش ابری است.

تجربه موفق ابر زس در ارائه خدمات ابری به این بانک، جهت پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم، رهیافتی مناسب برای کلیه بانک‌هایی است که به دنبال جایگزینی دیتاسنترهای ابری با سرورهای پرهزینه فیزیکی هستند. هرچند بسیاری از قوانین کشور مانع بهره‌گیری بانک‌ها از خدمات رایانش ابری است، با این حال بانک‌ها می‌توانند برخی از خدمات غیرحساس خود را بر بستر سرورها و دیتاسنترهای ابری ارائه نمایند.

اهمیت استفاده از خدمات ابری در مدیریت بهینه هزینه‌های بانکی است. در حالی که بسیاری از بانک‌ها هزینه‌های سربار زیادی بابت زیرساخت‌های فیزیکی خود می‌پردازند، استفاده از دیتاسنترهای ابری جایگزینی مناسب برای سرورهای فیزیکی هستند و منجر به کاهش هزینه‌های زیرساختی بانک در طول سال می‌شود.

ابر زس با ارائه خدمات دیتاسنتر ابری، سرور ابری، سکوی ابری، کلان‌داده ابری، گرافیک ابری، و حافظه ابری طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

دریافت سرویس تست رایگان

ارتباط با ابر زَس

تلفن:        91078149 –  021

ایمیل:       Sales@XaaS.ir