محصولات
راهکار‌ها
راهکارهای سازمانی
ایستگاه ابری
قیمت
درباره زس سرعت، دقت و کیفیت در دستان شما

چشم انداز ما

ابر زس

سرعت

سرعت در استفاده از خدمات ابری در دستور کار ماست

خدمات ابری

کیفیت

ارائه خدمات ابری باکیفیت و آپ‌تایم بالا در سرویس‌دهی تخصص و تمرکز ماست

ابر زس

دقت

دقت در پیگیری امور فنی مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه از اهداف ماست

تاریخچه ما چشم‌انداز ما

هدف های بزرگ
ابر زس در سال ۱۳۹۹ که با دشواری‌های اقتصادی زیادی شروع شده بود، تلاش کرد با مشتریان همراهی کنه و تعرفه‌های خودش را در ابتدای سال افزایش نداد تا بتونه سهمی در حمایت از همکاران در حوزه کسب‌وکارهای آنلاین داشته باشه. با وجود خبرهای بد تعطیلی برخی از کسب‌وکارهای آنلاین در انتهای سال ۱۳۹۸ و ابتدای سال ۱۳۹۹، خبر خوشی به اکوسیستم استارتاپی رسید و ابر زس برای دومین بار موفق به جذب سرمایه شد. ابر زس توانست با اضافه کردن دو دیتاسنتر جدید به دیتاسنترهای قبلی، ظرفیت خودش رو افزایش بده و علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، مشتریان جدید زیادی رو جذب کنه. در سال ۱۳۹۹ با وجود تمام چالش‌های موجود، روند رو به رشد چند برابری داشتیم و هدف‌های بزرگی که داریم تا پایان سال، ثمراتش رو خواهیم دید
1399
رشد قابل قبول
سال ۱۳۹۸ سال پر تب و تابی بود که با اضافه‌شدن محصولات پیشرفته ابر زس شروع شد. سرویس سکوی ابری PaaS، کلان‌داده ابری BDaaS، و گرافیک ابری GPU نوآوری‌های جدید ابر زس بودن که ازشون بهره‌برداری شد. علاوه بر اضافه شدن این سرویس‌ها، اکثر سرورهای پیشین تقویت شدند و با به‌روزرسانی تمام نسخه نرم‌افزارها متناسب با آپدیت‌های جهانی، سطح خدمات ابر زس بهبود پیدا کرد. ابر زس موفق شد در سال ۱۳۹۸ سه پروژه ابر اختصاصی دیگه رو اجرا کنه و به عنوان یکی از پیشتازان این حوزه خودش رو تثبیت کنه. اما پایان سال ۱۳۹۸ برای همه در سرتاسر جهان، خاطره‌ای عجیب به جا گذاشت و اون شیوع کرونا بود. مهم‌ترین تأثیرات شیوع این ویروس علی‌الخصوص در ایران، از یک طرف رکود خیلی از کسب‌وکارهای سنتی و از طرف دیگه رونق خیلی از کسب‌وکارهای آنلاین بود. خوشبختانه ابر زس توانست با سرویس‌دهی مناسب در سال ۱۳۹۸، تعداد مشتریان خودش رو ۱۵ برابر کنه و در یک سال، رشد درآمد ۱۰ برابری رو تجربه کرد.
1398
جذب سرمایه
جذب سرمایه کردیم، 3 تا دیتاسنتر به مجموعه دیتاسنتر هامون اضافه شد. سرویس‌های عمومی‌مون رشد چشمگیری داشت و تعداد مشتریانمون 25 برابر قبل شد! دفتر جدیدمون رو افتتاح کردیم! برای اولین بار در کشور، انتخاب سطح کیفیت سرویس رو به خود مشتری واگذار کردیم. یه جورایی انتخاب SLA رو در خدمات ابری ابداع کردیم! سرویس‌های قبلی‌مون رو کامل‌تر کردیم از جمله اینکه سرویس‌های ساعتی اضافه شد و افراد به صورت ساعتی تونستن سرویس بگیرن علاوه‌بر این ویژگی‌های جدیدی به خدمات ابر زس اضافه شد که تجربه بهتری برای مشتریانمون ایجاد می‌کرد.
1397
ابر عمومی پارس آنلاین
ابر عمومی پارس آنلاین رو در یک سرمایه‌گذاری مشترک راه‌اندازی کردیم. پشتیبانی و تحقیق و توسعه بلندمدت هم با ما بود. برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ شدیم راهنما و مشاور زیرساخت‌های ابری، تو بعضیاشون هم پایلوت ابر خصوصی راه انداختیم. نیروهای بیشتری جذب کردیم. تعداد مشتری‌هامون سه رقمی شد.
1396
سرویس کاملا اتوماتیک
ماشین حساب ابریمون خیلی بهبود پیدا کرده بود. مراحل دریافت سرویس کاملا اتوماتیک شد و هر کس تو هر ساعت از شبانه روز میتونست کمتر از 1 دقیقه سرویس بگیره. توی این سال 2500 دموی ابر توی سایتمون گرفته شده بود!. و بالاخره فروش عمومی خدمات ابری زس به صورت اتوماتیک شروع شد و نمودارهای درآمد شروع به بالارفتن کردند!
1395
اولین دمو
اولین دموی آزمایشی رایانش ابری به صورت کاملا خودکار رو در ایران ارائه کردیم. موفقیت دور از انتظار XaaS در پروژه پژوهشگاه فناوری و اطلاعات باعث شد بتونیم راهکار ابریمون رو با حمایت پژوهشگاه به سه دیتاسنتر گسترش بدیم. سه دیتاسنتر در سه نقطه جغرافیایی کشور رو به هم وصل کرده بودیم و سرویس ابری یکپارچه ارائه می‌دادیم
1394