محصولات
راهکار‌ها
راهکارهای سازمانی
ایستگاه ابری
قیمت

سرویس‌ مدیریت‌ شده، راهکاری نوین برای پشتیبانی سرویس‌ها

با استفاده از «سرویس مدیریت‌ شده»، نیروهای متخصص و عملیاتی به تیم شما اضافه شده و بخش مهمی از نیازمندی‌های فنی را بر عهده خواهند گرفت. این خدمت به معنی افزودن افراد باتجربه در تخصص‌های متنوع به شرکت شماست!

خرید سرویس مدیریت شده
سرویس مدیریت شده

سرویس مدیریت شده چیست؟

در «سرویس‌ مدیریت‌ شده» کارشناس‌های ما در لایه‌های تخصصی متفاوت، همراه و پشتیبان استراتژی‌های کلان کسب‌وکار شما در بخش IT خواهند بود و با رویکرد تحلیلی 360 درجه، اقدام به پیش‌بینی نیازهای واقعی شما و فرآیندسازی اثربخش در لایه‌های مختلف خواهند کرد. با این خدمت، تیم IT خود را بزرگ‌تر خواهید کرد و دیگر نیازی به صرف هزینه برای جذب نیروی انسانی اضافه و راه‌اندازی تیم‌های مختلف نخواهید داشت. در عوض پتانسیل نیروهای IT خود را بر استراتژی کسب‌وکارتان متمرکز کنید و به توسعه خدمات و محصولات‌تان شتابی شگفت‌انگیز هدیه دهید!

چالش هایی که بیشتر کسب‌وکارها بدون «سرویس‌های مدیریت شده» با آن روبرو هستند

چالش های مشتریان
ابرزس
متخصص DevOps شرکت …
… DevOps Engineer at
«ما قطعی و Downtime زیادی داریم که زمان زیادی برای اصلاح آن‌ها لازم است، علاوه بر اینکه نیاز داریم مدام برای دریافت مشاوره فنی، به دنبال متخصصین بگردیم»
مدیر محصول شرکت …
… Product Manager at
ما به علت بالا بودن بار هزینه‌های نگهداری و مدیریت زیرساخت، نمی‌توانیم نیروهای خود را کاملا بر اهداف شرکت متمرکز کنیم و سرعت رشد و توسعه پایینی داریم
مدیر عامل شرکت …
… CEO at
ما بیش از حد بودجه‌مان رو صرف مدیریت و تغییرات زیرساخت IT کردیم که باعث شده در مصارف کلیدی کسب‌وکارمان با محدودیت مواجه شویم
متخصص امنیت شبکه شرکت …
… Network security specialist at
به دلیل مشکلات امنیتی در نرم افزار، برخی از دیتاهای حساس سازمان افشا شده و توان جذب متخصص امنیت را نداریم چون هزینه بسیار بالایی دارد؛ لازم است این بخش را برون سپاری کنیم.
مدیر فنی شرکت …
… Technical Manager at
قسمت IT با دانش روز همگام نیست و این موضوع باعث کاهش کیفیت ارائه خدمات ما شده

سطوح ارائه خدمات مدیریت شده در ابر «زس»

توسعه‌دهندگان اگر در حال آزمایش و توسعه اولیه محصول هستید و کافیست در ساعات کاری پشتیبانی فنی دریافت کنید، پشتیبانی توسعه‌دهندگان برای شما مناسب است.
  • پشتیبانی در ساعات اداری
  • نصب و راه‌اندازی سرویس
استارتاپ‌ها چنانچه درگیر رشد استارتاپ خود هستید و می‌خواهید ۲۴×۷ به پشتیبانی فنی و راهنمایی‌های معماری دسترسی داشته باشید، پشتیبانی استارتاپی گزینه ایده‌آلی برای شماست.
  • پشتیبانی 24*7*365
  • نصب و راه‌اندازی سرویس
  • مشاوره تخصصی
کسب و کارها در صورتی که بارهای کاری حیاتی‌ای دارید و علاوه بر پشتیبانی تخصصی، در نصب و نگهداری سرویس به همراهی نیاز دارید، این پکیج با نیاز شما سازگاری بالایی دارد.
  • پشتیبانی 24*7*365
  • نصب و راه‌اندازی سرویس
  • مشاوره تخصصی
  • نگهداری سرویس راه‌اندازی شده
  • مشاوره مهاجرت ابری
سازمان های بزرگ در این پکیج علاوه بر ارائه تخصصی‌ترین پشتیبانی و مانیتورینگ پویا، یکی از نیروهای متخصص ما در نقش اکانت‌منیجر فنی همراه سازمان شما خواهد بود.
  • پشتیبانی 24*7*365
  • نصب و راه‌اندازی سرویس
  • مشاوره تخصصی
  • نگهداری سرویس راه‌اندازی شده
  • مشاوره مهاجرت ابری
  • Proactive monitoring
  • Technical Account Manager

سرویس‌های مدیریت شده چه کمکی به کسب و کار شما می‌کنند؟

یک «سرویس مدیریت شده» مزیت‌های ویژه‌ای را برای شما به همراه دارد که در ادامه به کلیدی‌ترین موارد اشاره می‌کنیم.

تمرکز (Focus)

تمرکز (Focus)

توجه تیم زیرساخت خود را بر هسته اصلی کسب‌وکارتان معطوف کنید. آن‌ها دیگر درگیر مسائل نصب، راه‌اندازی و نگهداری زیرساخت‌های پردازشی نخواهند شد.
راهکارهای اختصاصی

راهکارهای اختصاصی

پاسخ شما از روی دفترچه راهنما نیست! بلکه ما راهکارهای اختصاصی برای چالش‌های شما خلق می‌کنیم، می‌سازیم و به شما ارائه می‌دهیم.
تقویت امنیتی (Hardening)

تقویت امنیتی (Hardening)

تیم عملیت ابر «زس» با تقویت ویژگی‌های امنیتی یا hardening به شما کمک می‌کند تا استانداردها و پروتکل‌های امنیتی ویژه‌ای را راه‌اندازی کنید.
مانیتورینگ پویا (proactive monitoring)

مانیتورینگ پویا (proactive monitoring)

ابر «زس» با پیاده‌سازی سامانه‌های مانیتورینگ پیشرفته و به‌کارگیری فرآیندهای خودکار، در لایه اپلیکیشن نیز بر سلامت سرویس‌های شما نظارت خواهد کرد.
تیم عملیات متخصص

تیم عملیات متخصص

با تخصص‌های مختلف از جمله: DevOps Automation، Infrastructure Orchestration، مدیریت کانفیگ، Continuous Integration و… برای برطرف کردن مسائل‌تان، همراه شما هستیم.
تکنیکال اکانت منیجر اختصاصی

تکنیکال اکانت منیجر اختصاصی

برای حل هر مسئله‌ای نقطه تعامل و ارتباط شما در «زس» با یک نفر خواهد بود و بین افراد مختلف جابجا نخواهد شد! این فرد از ابتدا تا انتهای مسیر همراه شما خواهد بود.
چابکی (Agility)

چابکی (Agility)

در توسعه محصولات، پیاده‌سازی معماری اپلیکیشن‌ها و راهکارهای مورد نیاز کسب‌وکارتان، تیم عملیات ابر «زس»، مشاور و همراه شماست تا چابکی بیشتری داشته باشید.
برخی از نرم‌افزارهایی که در قالب سرویس‌های مدیریت شده قابل نصب و راه‌اندازی هستند

هرزمان که بخواهید می‌توانید با توجه به نیازی که دارید هریک از نرم‌افزارهای مورد نیازتان را که در زیر بخشی از آن‌ها آورده شده انتخاب کنید تا همکاران ما نسبت به نصب و راه‌اندازی آن اقدام کنند.

Content Management Systems Databases E-commerce & E-Learning Application Frameworks Infrastructure & Administrative Collaboration & Messaging
MariaDB

MariaDB

MySQL

MySQL

Neo4j

Neo4j

PostgreSQL

PostgreSQL

Redis

Redis

MongoDB

MongoDB

دامنه ارائه خدمات در
سرویس‌های مدیریت شده ابر «زس»
دامنه ارائه خدمات در سرویس‌های مدیریت‌شده ابر «زس»
  • tick icon مدیریت زیرساخت
  • tick icon نگهداری و پشتیبانی از نرم‌افزار
  • tick icon مدیریت سیستم عامل
  • tick icon پیکربندی سرویس‌های داخل سرور
  • tick icon نصب و راه‌اندازی سرویس مورد نظر درون سرور ابری
  • tick icon بازطراحی امنیتی
موارد زیر در سرویس‌های مدیریت‌شده ابر «زس» ارائه نمی‌شود
  • cancle icon کد نویسی و توسعه کد
  • cancle icon رفع باگ در کد
  • cancle icon برطرف کردن مشکل نرم‌افزارهای اختصاصی سازمان‌ها

همه چیز به تصمیم شما برای بهینه کردن فرآیندها وابسته است!

چه تازه شروع به کار کرده باشید، چه به یک مرکز داده مهاجرت کرده باشید یا اینکه راه‌حل‌های بهینه‌سازی شده در زیرساخت‌های ابری را انتخاب کرده باشید، برتری عملیاتی مستمر یک جزء حیاتی برای موفقیت در کسب و کار شماست! سرویس‌های مدیریت شده ابر «زَس» می‌تواند به تقویت مهارت‌ها و تجربه عملیات ابری شما به عنوان یک شتاب‌دهنده کوتاه‌مدت یا راه‌حل بلندمدت کمک کند و به شما این امکان را می‌دهد تا زیرساخت‌های خود را کارآمدتر و ایمن‌تر اداره کنید و روی نوآوری تمرکز کنید.

زس
سرویس های مدیریت شده یک قدم بزرگ برای بهینه کردن فرآیندهای IT کسب و کار شماست
با ثبت اطلاعات خود در فرم زیر میتوانید سرویس های مدیریت شده ویژه کسب و کار خود را از ما دریافت کنید.

ویژگی‌های سرویس های مدیریت شده

قسمتی از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس های مدیریت شده را در هر صنعت یا حوزه‌ای که خدمات و یا محصولاتی در فضای آنلاین ارائه می‌دهند، در ادامه می‌بینیم

نظارت و مشاهده

نظارت و مشاهده
(Monitoring & Observability)

برای حصول اطمینان از عملکرد ایمن بارهای کاری خود در زیرساخت ابری، مهم است در نظر بگیرید که چگونه می‌خواهید بر بهینه بودن بارهای کاری خود نظارت کنید. «سرویس‌های مدیریت‌ شده» با ارائه سیستم نظارتی پویا ریسک را کاهش، چابکی را افزایش و تجربه کاربری شما را بهبود می‌بخشد. ابر «زس» با نظارت فعالانه 24x7x365 فعالیت‌ها، خطاها و حوادث، با اطمینان برای در دسترس بودن و انعطاف‌پذیری سرویس‌ها، قدرت عملیاتی را افزایش می‌دهد و از طریق اتوماسیون ویژه خود، حوادث را شناسایی کرده و بلافاصله به مشتریان اطلاع می‌دهد تا کیفیت ارائه خدمات خود را همراه با استانداردهای بالا حفظ کنند!
مدیریت متمرکز عملیات

مدیریت متمرکز عملیات
(Centralized Operations Management)

انجام پیکربندی مطمئن و بهینه که سبب شود فرآیندها به صورت دقیق و بی وقفه ادامه یابند یکی از چالش‌های سازمان‌های بزرگ است که زیرساخت پیچیده‌ای دارند. همچنین انطباق داخلی و موفق بودن تست‌های کلیدی ارزیابی سیستم مواردی هستند که نیازمند متخصصان حرفه‌ای است تا زیرساخت به صورت دقیق پیاده‌سازی شود. سرویس مدیریت شده به مشتریان کمک می‌کند تا فضای خود را با ارائه مکانیسم‌های امنیتی تست‌شده با زمان‌بندی درست، بررسی‌های امنیتی و لایه‌های محافظت مدیریت‌ شده، پیکربندی کنند تا ایمن بمانند.
پیکربندی، انطباق و ممیزی

پیکربندی، انطباق و ممیزی
(Configuration, Compliance & Auditing)

یکی از کلیدی‌ترین نیازهای شرکت‌ها و سازمان‌ها آن است که تمامی عملیات‌ها و فرآیندها به صورت یکپارچه و منظم انجام شوند. متمرکز بودن عملیات‌ها برای رشد و توسعه محصولات و پیشرفت تیم‌های فنی امری ضروری است. متخصصان ما با پیاده‌سازی و انجام تنظیمات زیرساخت به صورت یکپارچه این پارامتر کلیدی را برای شرکت‌ها به ارمغان خواهند آورد.
مدیریت و کنترل سازمانی

مدیریت و کنترل سازمانی
(Enterprise Governance & Controls)

به منظور ارائه شفافیت سازمانی، ما گزارش‌هایی را از سرویس‌های مختلف ابر «زس» در این حوزه، برای خلاصه کردن معیارهای عملکرد کلیدی، از جمله یک پروپوزال با بینش‌های صرفه‌جویی در هزینه، و همچنین جزئیات دقیق خطاها و عملکرد ارائه می‌کنیم.

راهنمای خرید سرویس مدیریت شده

از آنجایی که اساس شکل‌گیری ارائه خدمات مدیریت شده بدین صورت است که متناسب با نیاز هریک از مخاطبان راهکاری اختصاصی ارائه شود؛ فرآیند ثبت درخواست اینگونه طراحی شده است که بین شما عزیزان و کارشناسان ما ارتباطات مستقیمی برقرار شود تا در وهله اول نیاز شما با جزئیات به کارشناسان منتقل شود و در وهله دوم بهترین راهکار متناسب با نیاز شما ارائه گردد.

در نگاه کلی می‌توانید مراحل زیر را در هنگام انتخاب سرویس مدیریت شده دنبال کنید
ثبت نام در پنل زس
انتخاب سیستم عامل
انتخاب کیفیت سرویس
ورود به داشبورد

سوالات متداول

پاسخ‌های کوتاه برای پرسش‌های رایج کاربران

سرویس مدیریت شده، خدمتی است که در کنار هریک از محصولات ابری قابل استفاده است و طی آن نیروهای فنی و متخصص ابر زس به تیم فنی شما اضافه خواهند شد تا مدیریت، نگهداری و پشتیبانی سرویس‌های مورد استفاده شما را برعهده بگیرند.

چیزی به نام قیمت گذاری استاندارد برای سرویس‌های مدیریت‌شده وجود ندارد! علت این امر آن است که راهکار هریک از مخاطبان اختصاصی بوده و از پیش قابل قیمت‌گذاری نیست. اما نکته‌ای که اهمیت دارد آن است که فرآیند مشخصی برای قیمت‌گذاری عادلانه وجود داشته باشد تا طی فرآیند با آگاهی مخاطبان، قیمت‌گذاری درست انجام شود.

مزیت اصلی سرویس‌ مدیریت‌ شده آرامش خاطر و بهینه‌سازی محسوس هزینه‌های کلی IT در یک مجموعه است. با استفاده از سرویس مدیریت شده این امکان را دارید تا از دانش متخصصین با پایین‌ترین هزینه و کمترین خطا استفاده کنید. با استفاده از این سرویس کیفیت بهره‌برداری از زیرساخت ابری خود را بهبود خواهید بخشید و پایه‌های امنیتی داده‌های خود را تا سطح بالایی تامین خواهید کرد. علاوه بر موارد فوق با این سرویس می‌توانید هر زمان که به پشتیبانی IT نیاز داشتید، نیاز خود را به سرعت مطرح کنید و پاسخ اختصاصی خود را دریافت کنید.

متخصصان در هر دو حوزه به شما کمک می‌کنند تا بهترین فناوری کسب‌وکار را برای حمایت از آینده شرکت خود تعیین کنید و هر دوی آن‌ها فناوری مورد نظر را برای شما پیاده‌سازی خواهند کرد. تفاوت آن‌ها به این صورت است که یک مشاور در هنگام پیاده‌سازی و پس از راه‌اندازی سرویس مسولیتی ندارد اما یک ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شده، یک رابطه بلندمدت ایجاد می‌کند تا مطمئن باشد که سرویس‌های شما به درستی پیاده‌سازی می‌شوند و عملکرد مناسبی دارند.

مدیریت، رصد و کنترل سرویس‌ها در تمامی محصولاتی که ابر زس ارائه می‌دهد قابل اجراست. همکاران ما شما را در استفاده از سرور ابری، دیتاسنتر ابری و هر محصول دیگری همراهی خواهند کرد و تمامی نیازمندی‌های شما را پوشش خواهند داد.

مجموعه‌هایی که از سرویس های مدیریت شده «زس» استفاده کرده‌اند

مشتریان زس
سازمان‌های صنعتی مپنا

مجموعه صنعتی گروه «مپنا» یکی از بزرگترین مجریان و پیمانکاران عمرانی، نیروگاهی، پزشکی و… در کشور است. با توجه به وسعت فعالیت‌ها و حجم پروژه‌های مپنا، قاعدتاً این مجموعه با چالش‌های بسیاری در دپارتمان فناوری اطلاعات خود از جمله پراکندگی تمرکز مواجه است که راهکارهای ابری می‌تواند به تنهایی پاسخی درخور به موانع استفاده از زیرساخت‌های سنتی‌اش باشد. محصول ویژه «سرویس‌های مدیریت شده» و راه‌حل‌های ابری «زس» توانسته است جای خود را در پی‌ریزی تصمیمات تجاری و بخش IT این مجموعه باز کند تا فرآیندهای انطباق، انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری منابع IT دیگر برای‌شان دغدغه‌ای نباشد.