وقتش رسید که رختی نو به تن کنیم
سایت جدید ابر زس در دسترس کاربران قرار گرفت
ابر زَس، پس از 7 سال ارائه خدمات ابری به مشتریان مختلف، از استارت آپها و کسب و کارهای کوچک و متوسط گرفته تا سازمانها و بانکها، تجربهای گرانبها و ارزشمند کسب کرده.
طی این سالها، همواره بازخوردهای همراهان ابر زس، برایمان گرانقدر و راهگشا بوده و خواهد بود. یکی از موراد پر بازخورد در ابر زس، ویترین آن، یعنی پرتال جامع ارائه خدمات ابری بود. این بازخوردها به صورت مداوم روی این پرتال پیاده سازی می شد. اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که تحولی جدیدتر در زیرساختها و ظاهر این پرتال ایجاد کنیم.
بازطراحی رابط کاربری
تغییرات مهم ابر زس در مورد رابط کاربری در بخش پنل کاربری اتفاق افتاده است. در پنل کاربری جدید، دسترسیهای بهتری برای مدیریت سرویسها طراحی شده و سرعت ساخت سرورهای ابری افزایش یافته است. بدین ترتیب کلیه مخاطبین میتوانند به راحتی و سرعت بیشتری از امکانات یکپارچه پنل استفاده نمایند.
داشبورد طراحیشده برای کاربران، دیدگاه مدیریتی بسیار مناسبی را در اختیار ادمینهای سیستم قرار میدهد و با یک نگاه میتوانند از وضعیت سرویسهای خود در لحظه آگاه شوند. تلاش شده است طراحی نحوه نمایش اطلاعات در قالب جداول و نمودارها بر اساس برترین نمونههای جهانی انجام شود تا بهترین تجربه برای کابران رقم بخورد.
طراحی مجدد زیرساخت وب
با توجه به تغییراتی که همه روزه در فضای توسعه وب در حال اتفاق است، تیم فنی ابر زس در لایه وب، تغییراتی اساسی در زیرساخت وب سایت ایجاد کرده است. مهمترین دغدغه در برنامهنویسی مجدد زیرساخت وب ابر زس، یکپارچگی بود. در کنار این یکپارچگی، سرعت سایت بسیار مهم بود که در پرتال جدید، این نکات به بهترین شکل انجام شده.
در حال حاضر اولین نسخه وبسایت جدید در دسترس مشتریان قرار گرفته است و بدیهی است ابر زس با همکاری و حمایت کاربران خود، نسخههای کاملتری را در آینده نزدیک ارائه خواهد داد.
بهبود محتوای وبسایت
محتوای وبسایت ابر زس در یک سال گذشته همواره رو به بهبود بوده و در وبسایت جدید نیز محتوای کاربردی و آموزشی ابر زس تقویت شده است. بهبود محتوای معرفی محصولات، اضافه شدن مقالات تکمیلی، ویدئوهای آموزشی و تکمیل سوالات متداول، همگی در راستای راهنمایی بهتر کاربران در وبسایت جدید اتفاق افتاده است.
و همچنین تلاش شده است تولید محتوای آکادمی ابری زس همگام با نیازهای مشتریان در مورد محصولات و خدمات ابری انجام گیرد و با ایجاد یکپارچگی بین بخش وبلاگ، وبسایت و پنلها، دسترسی به محتواهای کاربردی زس برای کاربران بسیار سریعتر باشد.
ابر زس با تحول در وبسایت خود به دنبال آن است که مشتریان در طول استفاده از سرویسهای ابری کمترین نیاز را به پشتیبانی داشته باشند. با این حال یکی از نقاط افتخار ابر زس، پشتیبانی رایگان بوده و تلاش کرده نیازهای مشتریان را به بهترین شکل برآورده کند. و همچنان آماده دریافت نظرات مشتریان عزیز خود برای بهبود تجربه کاربری آنان در وبسایت است.