آشنایی با انواع سرویس‌های ابر زَس [تماشا کنید]

ابر زَس در لیست سرویس‌های خود خدمات متنوعی از جمله زیرساخت به عنوان سرویس، کلود گارد و سرویس‌های مدیریت شده را ارائه می‌دهد. در این مطلب در چند ویدیو به سرویس‌های زَس می‌پردازیم. 

در ویدیوی زیر با سرویس‌هایی که ابر زَس ارائه می‌دهد آشنا می‌شوید. در این ویدیو به IaaS، سرویس‌های زیرساخت ابری شامل سرور ابری و دیتاسنتر ابری، در کنار سرویس‌های مدیریت شده و کلود گارد پرداخته‌ایم. 

زیرساخت ابری

در ویدیوی زیر توضیح داده‌ایم که «زیرساخت به عنوان سرویس» یا «IaaS» چیست و چه کاربردی دارد. علاوه بر این به سرویس‌های «سرور ابری» و «دیتاسنتر ابری» که زَس در حوزه زیرساخت ارائه می‌کند پرداخته‌ایم و از شباهت‌ها و تفاوت‌های آنها و نیز کاربردها برای اشخاص، شرکت‌ها و سازمان‌ها گفته‌ایم. 

کلودگارد

«کلود گارد» از دیگر سرویس‌های ابر زَس است که کامل‌ترین سطح محافظت را برای سرویس‌ها، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت شما فراهم می‌کند. با استفاده از کلود گارد، پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین حملات DDoS هم توان از کار انداختن وب‌سایت و سرویس‌های شما را ندارند. علاوه بر این با کمک سرویس CDN کلود گارد، محتوای شما سریع‌تر و بهینه‌تر به دست کاربران می‌رسانند. از طریق فایروال و WAF نیز می‌توانید قوانین دلخواه خود را برای محافظت از سرویس‌ها تعریف کنید. در ویدیوی زیر، سرویس کلود گارد و قابلیت‌های آن را تشریح کرده‌ایم. 

سرویس‌های مدیریت‌شده

«سرویس‌های مدیریت‌شده» یا «Managed Services» خدماتی از زَس است که به طور اختصاصی برای سازمان یا شرکت شما ارائه می‌شود. تحت این خدمات، نیروهای ابر زَس در کنار سازمان شما قرار می‌گیرند تا برای تمامی نیازهای ابری شما، حتی پیچیده‌ترین آنها بهترین راهکارها را ارائه کنند. تحت سرویس‌های مدیریت شده، ارائه راهکار برای دغدغه‌های حوزه ابری و DevOps خود را به متخصصان زَس می‌سپارید و به این ترتیب بر فرایندهای حوزه کسب‌وکار خود متمرکز می‌شوید. در ویدیوی زیر از انواع سرویس‌های مدیریت‌شده زَس گفته‌ایم.

دکمه بازگشت به بالا

دریافت سرویس تست رایگان

ارتباط با ابر زَس

تلفن:        91078149 –  021

ایمیل:       [email protected]