سرویس مدیریت شده، راهکاری نوین برای پشتیبانی سرویسها
با استفاده از «سرویس مدیریت شده»، نیروهای متخصص و عملیاتی به تیم شما اضافه شده و بخش مهمی از نیازمندیهای فنی را بر عهده خواهند گرفت. این خدمت به معنی افزودن افراد باتجربه در تخصصهای متنوع به شرکت شماست!
سرویس مدیریت شده چیست؟
چالش هایی که بیشتر کسبوکارها بدون «سرویسهای مدیریت شده» با آن روبرو هستند
سطوح ارائه خدمات مدیریت شده در ابر «زس»
سرویسهای مدیریت شده چه کمکی به کسب و کار شما میکنند؟
یک «سرویس مدیریت شده» مزیتهای ویژهای را برای شما به همراه دارد که در ادامه به کلیدیترین موارد اشاره میکنیم.
تمرکز (Focus)
راهکارهای اختصاصی
تقویت امنیتی (Hardening)
مانیتورینگ پویا (proactive monitoring)
تیم عملیات متخصص
تکنیکال اکانت منیجر اختصاصی
چابکی (Agility)
هرزمان که بخواهید میتوانید با توجه به نیازی که دارید هریک از نرمافزارهای مورد نیازتان را که در زیر بخشی از آنها آورده شده انتخاب کنید تا همکاران ما نسبت به نصب و راهاندازی آن اقدام کنند.
MariaDB
MySQL
Neo4j
PostgreSQL
Redis
MongoDB
سرویسهای مدیریت شده ابر «زس»
- مدیریت زیرساخت
- نگهداری و پشتیبانی از نرمافزار
- مدیریت سیستم عامل
- پیکربندی سرویسهای داخل سرور
- نصب و راهاندازی سرویس مورد نظر درون سرور ابری
- بازطراحی امنیتی
- کد نویسی و توسعه کد
- رفع باگ در کد
- برطرف کردن مشکل نرمافزارهای اختصاصی سازمانها
همه چیز به تصمیم شما برای بهینه کردن فرآیندها وابسته است!
چه تازه شروع به کار کرده باشید، چه به یک مرکز داده مهاجرت کرده باشید یا اینکه راهحلهای بهینهسازی شده در زیرساختهای ابری را انتخاب کرده باشید، برتری عملیاتی مستمر یک جزء حیاتی برای موفقیت در کسب و کار شماست! سرویسهای مدیریت شده ابر «زَس» میتواند به تقویت مهارتها و تجربه عملیات ابری شما به عنوان یک شتابدهنده کوتاهمدت یا راهحل بلندمدت کمک کند و به شما این امکان را میدهد تا زیرساختهای خود را کارآمدتر و ایمنتر اداره کنید و روی نوآوری تمرکز کنید.
ویژگیهای سرویس های مدیریت شده
قسمتی از مهمترین ویژگیهای سرویس های مدیریت شده را در هر صنعت یا حوزهای که خدمات و یا محصولاتی در فضای آنلاین ارائه میدهند، در ادامه میبینیم
نظارت و مشاهده
(Monitoring & Observability)
مدیریت متمرکز عملیات
(Centralized Operations Management)
پیکربندی، انطباق و ممیزی
(Configuration, Compliance & Auditing)
مدیریت و کنترل سازمانی
(Enterprise Governance & Controls)
راهنمای خرید سرویس مدیریت شده
از آنجایی که اساس شکلگیری ارائه خدمات مدیریت شده بدین صورت است که متناسب با نیاز هریک از مخاطبان راهکاری اختصاصی ارائه شود؛ فرآیند ثبت درخواست اینگونه طراحی شده است که بین شما عزیزان و کارشناسان ما ارتباطات مستقیمی برقرار شود تا در وهله اول نیاز شما با جزئیات به کارشناسان منتقل شود و در وهله دوم بهترین راهکار متناسب با نیاز شما ارائه گردد.
سوالات متداول
پاسخهای کوتاه برای پرسشهای رایج کاربران
سرویس مدیریت شده، خدمتی است که در کنار هریک از محصولات ابری قابل استفاده است و طی آن نیروهای فنی و متخصص ابر زس به تیم فنی شما اضافه خواهند شد تا مدیریت، نگهداری و پشتیبانی سرویسهای مورد استفاده شما را برعهده بگیرند.
چیزی به نام قیمتگذاری استاندارد برای سرویسهای مدیریتشده وجود ندارد! علت این امر آن است که راهکار هریک از مخاطبان اختصاصی بوده و از پیش قابل قیمتگذاری نیست. اما نکتهای که اهمیت دارد آن است که فرآیند مشخصی برای قیمتگذاری عادلانه وجود داشته باشد تا طی فرآیند با آگاهی مخاطبان، قیمتگذاری درست انجام شود.
مزیت اصلی سرویس مدیریت شده آرامش خاطر و بهینهسازی محسوس هزینههای کلی IT در یک مجموعه است. با استفاده از سرویس مدیریت شده این امکان را دارید تا از دانش متخصصین با پایینترین هزینه و کمترین خطا استفاده کنید. با استفاده از این سرویس کیفیت بهرهبرداری از زیرساخت ابری خود را بهبود خواهید بخشید و پایههای امنیتی دادههای خود را تا سطح بالایی تامین خواهید کرد. علاوه بر موارد فوق با این سرویس میتوانید هر زمان که به پشتیبانی IT نیاز داشتید، نیاز خود را به سرعت مطرح کنید و پاسخ اختصاصی خود را دریافت کنید.
متخصصان در هر دو حوزه به شما کمک میکنند تا بهترین فناوری کسبوکار را برای حمایت از آینده شرکت خود تعیین کنید و هر دوی آنها فناوری مورد نظر را برای شما پیادهسازی خواهند کرد. تفاوت آنها به این صورت است که یک مشاور در هنگام پیادهسازی و پس از راهاندازی سرویس مسولیتی ندارد اما یک ارائهدهنده خدمات مدیریت شده، یک رابطه بلندمدت ایجاد میکند تا مطمئن باشد که سرویسهای شما به درستی پیادهسازی میشوند و عملکرد مناسبی دارند.
مدیریت، رصد و کنترل سرویسها در تمامی محصولاتی که ابر زس ارائه میدهد قابل اجراست. همکاران ما شما را در استفاده از سرور ابری، دیتاسنتر ابری و هر محصول دیگری همراهی خواهند کرد و تمامی نیازمندیهای شما را پوشش خواهند داد.
مجموعههایی که از سرویس های مدیریت شده «زس» استفاده کردهاند
مجموعه صنعتی گروه «مپنا» یکی از بزرگترین مجریان و پیمانکاران عمرانی، نیروگاهی، پزشکی و… در کشور است. با توجه به وسعت فعالیتها و حجم پروژههای مپنا، قاعدتاً این مجموعه با چالشهای بسیاری در دپارتمان فناوری اطلاعات خود از جمله پراکندگی تمرکز مواجه است که راهکارهای ابری میتواند به تنهایی پاسخی درخور به موانع استفاده از زیرساختهای سنتیاش باشد. محصول ویژه «سرویسهای مدیریت شده» و راهحلهای ابری «زس» توانسته است جای خود را در پیریزی تصمیمات تجاری و بخش IT این مجموعه باز کند تا فرآیندهای انطباق، انعطافپذیری و مقیاسپذیری منابع IT دیگر برایشان دغدغهای نباشد.