صفحه اصلی /

به «ابـــــر زس» خوش آمدید ...

ما عمیقاً باور داریم در هر اقدامی که انجام می‌دهیم، وضعیت کنونی و شیوه‌های موجود را به چالش می‌کشیم! این اعتقاد، فرهنگ، فلسفه و DNA «زَس» است!

درباره «زس»

شرکت دانش‌بنیان «راهکار آینده زمین» که در سال 1393 با نام تجاری «زَس» به ثبت رسیده، حوزه‌ای را برای خدمت‌رسانی و پیشروی بی‌وقفه انتخاب کرده است که در سال‌های اخیر به عنوان یک از کارآمدترین فناوری‌های نوظهور و ترندهای تکنولوژی در جهان شناخته می‌شود. صنعتی که به طور خاص با سرویس‌های مبتنی بر «ابـــــــــــــــــــــــر» بهینه کردن کارایی و عملکرد کسب و کارهای آنلاین را نشانه گرفته است!

بزرگترین چرایی وجود ما، این است که با خلق محصولات و راهکارهای ویژه مبتنی بر «رایانش ابری» و نیاز بازار، به حل مسائل کسب و کارهای آنلاین در استفاده از این سرویس‌ها بپردازیم و فرآیندهای IT آن‌ها را به طرز محسوس و قابل توجهی بهبود و ارتقاء دهیم. با اشتیاق وافر و عشق به کاری که انجام می‌دهیم خود را محکوم به خلق تجربه‌ و تعاملی متفاوت برای مخاطب کرده‌ایم و باور داریم که با هنرآفرینیِ و خلاقیتی پیشگام، روایتی نو را در این حوزه در قلب و ذهن مخاطب به تصویر خواهیم کشید.

مسیری که از ابتدا تا به امروز طی کرده‌ایم!
1394
  • اولین دموی آزمایشی رایانش ابری به صورت کاملا خودکار در ایران
  • موفقیت در پروژه پژوهشگاه فناوری و اطلاعات
1394
1395
  • بهبود ماشین حساب ابری
  • خودکار شدن مراحل دریافت سرویس
1395
1396
  • ابداع SLA در سرویس‌های ابری و اضافه کردن سرویس‌های ساعتی
  • افتتاح دفتر جدید و رشد 25 برابری مشتریان
1396
1397
  • راه‌اندازی ابر عمومی پارس‌آنلاین
  • شروع ارائه مشاوره به سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ برای استفاده از محصولات ابری
1397
1398
  • جذب سرمایه جدید برای دومین بار و اضافه کردن 2 دیتاسنتر جدید
  • دریافت مجوز رسمی اپراتوری ابری
1398
1399
  • اضافه شدن سرویس سکوی ابری(PaaS)
  • اضافه شدن کلان داده ابری BDaaS و گرافیک ابری GPU
  • رشد 15 برابری تعداد مشتریان علی‌رغم شیوع ویروس کرونا
1399
1400
  • اضافه شدن سرویس‌های ترکیبی ابر «زس»
  • راه‌اندازی سرویس‌های مدیریت شده (Managed Services)
  • راه‌اندازی بازارچه ابری
1400

ارزش‌های ویژه «زَس»

دلیل اصلی حضور ما در صنعت «رایانش ابری» این است که به طور گسترده‌ای از نبوغ، خلاقیت و نوآوری خود برای ارائه راهکارها، محصولات و خدمات ابری با کیفیت و استانداردهای بالا استفاده کنیم.

همچنین ما به ایجاد ارتباط معنادار با مخاطب، روابط قابل اعتماد با مشتریان خود و احساس اجتماعی که مشتریان و تیم ما را به یکدیگر پیوند می‌دهد، اهمیت می‌دهیم. بهینه‌سازی مداوم کلیه فرآیندهای کاری «زس» در تمامی بخش‌ها با هدف خلق ارزش‌های پایدار و در نتیجه ایجاد تجربه‌ای عالی و فراتر از سطح انتظار برای مخاطب اتفاق می‌افتد.