راهکار ابر زس برای شرکت‌ها

زیرساخت آپ‌تایم و بالا بودن کسب و کار دغدغه اصلی یک شرکت است. افزایش بهره‌وری و قیمت پایین سرویس‌های ابری در مقابل سرویس فیزیکی در رشد شرکت شما تاثیرگذار خواهد بود.

زیرساخت آپ‌تایم و بالا بودن کسب و کار دغدغه اصلی یک شرکت است. افزایش بهره‌وری و قیمت پایین سرویس‌های ابری در مقابل سرویس فیزیکی در رشد شرکت شما تاثیرگذار خواهد بود.

توازن بیزنس به کمک فناوری اطلاعات

استفاده از IT در بیزنس و کسب و کار یک راه حل مناسب برای رسیدن شرکت­‌ها به اهداف خود است، استفاده از فناوری اطلاعات می­‌تواند عملکرد سازمان از نظر مالی و همچنین قدرت رقابت سازمان را بهبود دهد. در واقع این دغدغه را می توان به نوعی هارمونی و یا هماهنگی فناوری اطلاعات با بیزنس تعبیر کرد.

امنیت

سرویسی که انتخاب می کنید باید از امنیت مناسب برخوردار بوده و بتواند از خدمات شما در برابر حملات مختلف محافظت کند.

دسترسی به اینترنت با سرعت بالا

یکی از مهمترین فاکتورهایی که دنیای کسب کارها را به سمت فضای آنلاین سوق داده، سرعت و سهولت در گرفتن خدمات مرد نظر است. پس باید دقت کرد که با گرفتن سرویسی که از سرعت اینترنت بالا سود می‌برد فاکتورهای لازم برای داشتن یک کسب و کار آنلاین را کسب کنید.

پشتیبانی حرفه‌ای و ۲۴*۷

این نکته بسیار حائز اهمیت است که ابر زس، در صورت بروز هرگونه مشکل از سمت سرویس دهنده در هر ساعت از شبانه روز پشتیبانی پاسخگو با دانش کافی برای حل مشکل موجود را دارد.

استفاده از تکنولوژی روز

هنگام راه‌اندازی سرویس از تکنولوژی روز استفاده کنید تا در آینده با مشکلات عدیده مواجه نشوید، در رابطه با این جمله باید خاطرنشان کرد ابر زس بر تکنولوژی­‌های روز و آخرین نسخه­‌های تایید شده استفاده می­‌کند.

SLA

پایداری سرویس از مهمترین معیارها است. ابر زس در قوانین و مقررات خود با بهره­‌گیری از SLA جهانی پیش­بینی جبران خسارت­‌های وارده را نموده است.

قیمت

این عامل شاید یکی از حیاتی­‌ترین معیارها در انتخاب زیرساخت شما باشد. ابر زس با قیمت­‌های کاملا رقابتی در انتهای بررسی­‌های شما در خدمتتان است.

شما عزیزان می­‌توانید به صورت رایگان با تیم فروش ابر زس در ارتباط باشید تا بهترین زیرساخت را انتخاب نمایید.

ارتباط با ما

Sales@XaaS.ir

دکمه بازگشت به بالا

دریافت سرویس تست رایگان

ارتباط با ابر زَس

تلفن:        91078149 –  021

ایمیل:       Sales@XaaS.ir