راهکار ابر زس برای استارتاپ‌ها

شروع کار استارتاپ و هزینه‌های بالا دغدغه تمام کارآفرینان است. مشاوره رایگان ابر زس بهترین زیرساخت را برای راه‌اندازی استارت‌آپ در اختیارتان خواهد گذاشت.

شروع کار استارتاپ و هزینه­‌های بالا دغدغه تمام کارآفرینان است. با فراغ بال به فکر توسعه محصولتون باشید و تمام تمرکز خودتون رو روی گسترش بازار بگذارید.

 

یکی از بزرگترین دغدغه­‌های بنیانگذاران مجموعه­‌های استارت‌­آپی در کشور، زیرساخت مناسب برای ارائه سرویس بهتر به مشتریان می‌باشد. ابر زس با ارائه دیتاسنتر و سرورهای ابری این دغدغه را کاملا مرتفع نموده و برای تمامی مجموعه­‌های استارت­‌آپی که در این شرایط سخت اقتصادی کارآفرینی می­‌نمایند و در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد قدم برداشته‌­اند پیشنهادات ویژه‌ای دارد.

شاید برای استارت­‌آپ­‌ها هزینه‌­های سرسام­‌آور راه­‌اندازی دیتاسنتر خصوصی در شرایط اقتصادی موجود در جامعه توجیه اقتصادی نداشته باشد و همین موضوع باعث تاخیر در راه­‌اندازی کسب و کار شما می‌­شود. ابر زس شما را در این مسیر همراهی خواهد کرد و با پیشنهادات ویژه‌­ای که برای شما درنظرگرفته است خیال شما را در کم کردن هزینه­‌های راه‌­اندازی، پشتیبانی و نگهداری سرور و دیتاسنتر اختصاصی خودتون راحت خواهد کرد.

شما عزیزان می‌­توانید به صورت رایگان با تیم فروش ابر زس در ارتباط باشید تا بهترین زیرساخت را انتخاب نمایید.

ارتباط با ما

Sales@XaaS.ir

دکمه بازگشت به بالا

دریافت سرویس تست رایگان

ارتباط با ابر زَس

تلفن:        91078149 –  021

ایمیل:       Sales@XaaS.ir