راهکار ابر زس برای سازمان‌ها

هزینه‌های خود را کاهش دهید. بهره‌وری زیرساخت و منابع دردسترس را تا 98% بهبود دهید. ما شما را در راه‌اندازی سرویس‌های ابری مورد نیازتان یاری خواهیم کرد.

هزینه‌های خود را کاهش دهید. بهره‌وری زیرساخت و منابع در دسترس را تا 98% بهبود دهید. ما شما را در راه‌اندازی سرویس­‌های ابری مورد نیازتان یاری خواهیم کرد.

.

با پیشرفت تکنولوژی­‌های روز و توسعه کسب و کارهای سنتی در فضای ابری، سازمان­‌ها به این نتیجه رسیده­‌اند که برای بهره­‌وری بیشتر از زمان و کم کردن هزینه‌های مازاد خرید دیتاسنترهای فیزیکی خود، از دیتاسنترها و سرورهای ابری استفاده نمایند تا از آپ تایم 99.99درصد بهره­‌مند شوند و دغدغه‌­های راه‌اندازی، پشتیبانی و نگهداری دیتاسنترهای فیزیکی خود را نداشته باشند.


با استفاده از دیتاسنترهای ابر زس شاهد کارایی بیشتر نیروی انسانی سازمان خود خواهید بود و از اتلاف انرژی و وقت پرسنل جلوگیری نموده و تنها با چند کلیک ساده می توانید نیازهای تیم فنی خود را در ارائه و راه‌­اندازی سرویس­‌های مد نظر رفع نمایید.

 

در شرایط اقتصادی حال حاضر سازما‌ن‌­ها به دلیل کمبود نقدینگی و جلوگیری از خروج ارز برای خرید تجهیزات و منابع مورد نیاز خود، ابر زس با ارائه سرور و دیتاسنتر ابری در جهت کم کردن فشارهای مالی وارده قدم برداشته و می­‌تواند بر بستر فضای ابری با تکیه بر دانش فنی نیروهای متخصص خود بهترین و بروزترین زیرساخت را با هزینه پایین دراختیارتان قرار دهد.

 

شما عزیزان می­‌توانید به صورت رایگان با تیم فروش ابر زس در ارتباط باشید تا بهترین زیرساخت را انتخاب نمایید.

ارتباط با ما

[email protected]

دکمه بازگشت به بالا

دریافت سرویس تست رایگان

ارتباط با ابر زَس

تلفن:        91078149 –  021

ایمیل:       [email protected]