[tie_index]شرح شغل[/tie_index]
شرح شغل
– پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مشتریان در حوزه فروش شامل ایمیل و تیکت و تلفن
– تسلط کامل بر امکانات و مزایای محصولات و خدمات و ارائه دقیق توضیحات به مشتریان
– مشاوره و راهنمایی به منظور انتخاب سرویس مناسب مشتریان
-تسلط به نحوه قیمت گذاری محصولات و ارائه توضیحات دقیق در نحوه نحوه سفارش و مراحل پرداخت
– تنظیم جلسات و مذاکره با کسب و کارها
– صدور پیش فاکتور مورد نیاز مشتریان و پیگیری تا خرید سرویس
– شناخت مشتریان VIP و برقراری ارتباط مداوم با این دسته مشتریان
– ارائه گزارش روزانه فعالیت های انجام شده در حوزه فروش
– بررسی و تحلیل گزارش فعالیت های روزانه و ماهانه تیم فروش
– دست یابی به تارگت های تعیین شده برای فروش
روابط عمومی قوی و قدرت بیان مناسب
تسلط به مفاهیم فروش و توانایی انجام مذاکرات
مسلط به نرمافزارهای آفیس
مسلط به مذاکرات فروش تلفنی
تسلط بر مفاهيم مشتری مداری
توانایی حل تعارضات و شکایات
برقراری ارتباط با شرکتها و کسبوکارها
بررسی بازار و تحلیل روندهای آن
توانایی تدوین و پیادهسازی برنامههای فروش و بازاریابی محصولات
مشارکت در جلسات مختلف در مورد محصولات و پروژههای شرکت
شناسایی بازارهای جدید و ارائه برنامه عملیاتی برای ورود به آنها
شناسایی فرصتهای همکاری با سایر مجموعهها و پیشبرد مذاکرات لازم
آشنایی با مفاهیم رایانش ابری و زیرساختهای ابری، مزیت محسوب میشود.
[tie_index]معرفی شرکت[/tie_index]
معرفی شرکت
ارائه خدمات زیر ساخت رایانش ابری
همه ما دوست داریم جایی کار کنیم که:
– محیطش سرزنده و پویا باشه و خبری از بوروکراسیهای خشک و کسلکننده رایج تو فضاهای کاری دولتی و بعضا خصوصی نباشه. به عبارتی این خود بچهها هستن که محیط شرکت رو متناسب با تفکرات و نیازهاشون شکل میدن.
– بستری فراهم باشه که بتونیم از تمام پتانسیلهامون به نحو احسن استفاده کنیم.
– در محیط بیش از همکاری، دوستی اهمیت داشته باشه و زمانی که مشکلی داریم دوستامون به کمکمون بیان و در عین حال هرکسی هم تمام تلاششو میکنه تا باعث ترقی دوستانش بشه؛ به عبارتی: یکی برای همه، همه برای یکی.
– قرار نباشه صبح تا شب ماشینوار کار کنیم و در عوض به عنوان یک انسان، فضایی برای آرامش جسم و روح داشته باشیم.
خلاصه اینکه “ابر زس” باشه!
[tie_index]بزن بریم زس![/tie_index]
بزن بریم زس!
ابر زس یه مجموعه دانش بنیانه که از شش سال پیش فعالیتش رو تو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان استارتاپ شروع کرد و پس از گذر از فراز و نشیبهای زیاد، کارنامه درخشانی رو برای خودش ایجاد کرده. در حال حاضر، زس بزرگترین زیرساخت ابری و بیشترین تنوع سرویسهای ابری رو در ایران داره. این امر محقق نشده مگر از طریق ایجاد یک محیط دوستانه، صمیمی و پویا. و این هم به نوبه خودش مانع از مهاجرت تعدادی از دوستها و همکارهای نخبه مون شده.
حضور همین نخبهها در خانواده زس باعث ایجاد سرویسهایی با کیفیت جهانی شده و از این بابت بسیار خوشحالیم و به خود میبالیم. روزمرگی و خستگی داخل زس معنایی نداره، چون هر کدوم از بچه ها کاری رو انجام میدن که عاشقش هستن.