گزارش یلدایی ابر زَس

ابر زَس ۱۰ سال پیش با تیمی کوچک و تنها با یک رَک، فعالیت خود در حوزه رایانش ابری را آغاز کرد. در آن زمان حوزه کلود کامپیوتینگ عمر چندانی در جهان نداشت و در ایران هم چندان شناخته شده نبود. اما چند سالی است که نه‌تنها این حوزه جای خود را بین کاربران مختلف و سازمان‌ها باز کرده، بلکه به بخش جدا نشدنی بسیاری از کسب‌و‌کارها بدل شده است. 

سرورهای ابر زَس اکنون در شهرهای مختلف ایران و جهان پراکنده شده و در حال سرویس‌دهی به کاربرانی از نقاط مختلف دنیاست. اما رویای ابر زَس به اینجا ختم نمی‌شود. ما همواره در پی گسترش سرویس‌ها و بهبود رضایت‌مندی مشتریان هستیم و در راستای این هدف، همکاران ما هر روز، زَس را بهتر از قبل می‌سازند.

گزارش سالانه ابر زس

گزارش سالانه ابر زس که پیش روی شماست، گزیده‌ای شفاف از عملکرد زَس در یک سال گذشته است که با استناد به آمارهای ارائه‌شده از سوی واحد‌های مختلف ابر زَس گردآوری شده است.

در گزارش سالانه ابر زس به مسیر طی شده در یک سال گذشته پرداخته‌ایم و از کاربران سرویس‌های ابری زَس گفته‌ایم. همچنین در ادامه به شرایط شبکه داخلی ایران در سال ۱۴۰۱ اشاره کرده‌ایم و آمارهایی از چالش‌های کاربران ابری در بازار ایران، موانع مهاجرت به زیرساخت ابری در بازار کشور و نیز سرویس‌های ابری کاربردی از دید ایرانیان ارائه داده‌ایم. 

از مواردی که در گزارش سالانه ابر زس به آن اشاره کرده‌ایم، پشتیبانی سرویس‌ها شامل پشتیبانی رایگان ۲۴ ساعته سرور ابری و دیتاسنتر ابری در کنار آمارهای پاسخ‌گویی پشتیبانی و میزان رضایت‌مندی کاربران از سرویس‌ها است. در نهایت از نسل‌های تیم زَس و نمایندگان استان‌ها گفته‌ایم و قدم‌هایی که برای سال ۱۴۰۲ برمی‌داریم را تشریح کرده‌ایم.

با مطالعه گزارش سالانه ابر زس با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به آنچه در یک سال گذشته در زَس و بازار رایانش ابری ایران گذشت.

دکمه بازگشت به بالا

دریافت سرویس تست رایگان

ارتباط با ابر زَس

تلفن:        91078149 –  021

ایمیل:       [email protected]