۴۸ ساعت سرور ابری رایگان

اگر کیفیت، سرعت و پایداری، نیازمندی اصلی سازمان شما برای انتخاب یک سرویس است یا حتی اگر تا به حال تجربه استفاده از سرویس ابری را نداشته‌اید، با “سرور ابری رایگان” فقط چند دقیقه تا خلق این تجربه فاصله دارید. پس از ثبت‌نام و تکمیل پروفایل حقوقی، درخواست دریافت سرور خود را ثبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کار با سرور را آغاز نمایید.

سرور ابری رایگان زَس تمامی امکانات یک سرور قدرتمند بر بستر ابری را در اختیارتان می‌گذارد. سرور ابری رایگان را می‌توانید با سیستم‌عامل دلخواه ویندوز یا لینوکس انتخاب کنید تا تنها در چند دقیقه ساخته شده و در اختیارتان قرار بگیرد. 

سرور ابری زیرساخت قدرتمند برای کاربردهای متنوع را در اختیارتان می‌گذارد. با کلاد سرور می‌توانید از یک هاست قدرتمند و پایدار ابری برای وب‌سایت، اپلیکیشن یا سایر سرویس های خود بهره‌مند شوید. علاوه بر این امکان استفاده از سرور ابری سریع و همیشه در دسترس برای کاربردهایی از جمله ترید فراهم است. همچنین کلاد سرور، زیرساخت قدرتمند برای پروژه‌های مختلف سازمانی یا دانشجویی را در اختیارتان قرار می‌دهد. 

منابع سرور ابری رایگان زَس مطابق نیاز سازمان شما خواهد بود؛ البته در صورتی‌که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می‌‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. سرور رایگان ابری همچنین فایروال قابل تنظیم را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید رول‌های مورد نیاز خود را به فایروال اضافه نمایید. از طریق کنسول مدیریتی تحت وب زَس امکان خاموش، روشن یا ری‌استارت کردن سرور را دارید. اگر هم نیاز داشتید، سیستم‌عامل را مجددا روی سرور نصب کنید یا سیستم‌عامل دیگری را برای سرور خود انتخاب نمایید، کافی‌ست از طریق پنل مدیریت سرور، گزینه «بازسازی مجدد» را انتخاب کنید و طی تنها چند دقیقه، کار با سرور همراه با سیستم‌عامل جدید را آغاز نمایید. سرور ابری رایگان زَس همچنین شامل پشتیبانی رایگان، برای ۲۴ ساعت شبانه‌روز و تمامی روزهای هفته می‌شود. 

لطفا توجه فرمایید که سرور پس از ۴۸ ساعت به صورت خودکار حذف خواهد شد. در صورتی‌که در این مدت نیاز به حفظ سرویس و ادامه استفاده از آن داشتید، کافی‌ست با کارشناسان ابر زس تماس بگیرید تا شما را برای فرایند خرید سرویس راهنمایی کنند. با خرید سرویس همچنین می‌توانید در صورت نیاز منابع خود شامل پردازنده، رم، استوریج و تعداد آی‌پی را افزایش دهید.

دکمه بازگشت به بالا

دریافت سرویس تست رایگان

ارتباط با ابر زَس

تلفن:        91078149 –  021

ایمیل:       Sales@XaaS.ir