X
درخواست شما ثبت شد

درخواست شما با موفقیت ثبت شد. گروه پشتیبانی ما درخواست شما را بررسی و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط

  1. سرویس‌گیرنده اذعان می‌نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده اعم از آدرس‌ها، شماره تماس، اطلاعات شناسایی و ... صحیح بوده و با هر تغییر، اصلاحات لازم را در پورتال کاربران اعمال نماید. در صورتی که به هر دلیل، اطلاعات ناقص و یا غیرواقعی باشد، کلیه سرویس‌های سرویس‌گیرنده به حالت تعلیق درآمده و هزینه خدمات قابل برگشت نمی‌باشد و تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، خدمات ارائه شده از حالت تعلیق خارج و مجددا فعال می‌گردد.
  2. سرویس‌گیرنده موظف است تصویر مدارک شناسایی خویش را همزمان با انجام فرآیند خرید سرویس، ارسال نماید.
  3. سرویس‌گیرنده به هیچ وجه حق انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر بدون اخذ موافقت رسمی سرویس‌دهنده نداشته و در صورت چنین اقدامی، سرویس وی قطع خواهد گردید.
  4. سرویس درخواست شده پس از تایید پرداخت هزینه اولیه طرح خریداری شده، به صورت اتوماتیک و خودکار تحویل داده می‌شود.
  5. سرویس‌گیرنده متعهد است حداکثر ظرف 24 ساعت پس از دریافت فاکتور انتهای هر دوره، نسبت به پرداخت آن اقدام نماید. در غیر این صورت سرویس‌دهنده محق است کلیه امکانات واگذاری و خدمات مربوط را به حالت تعلیق درآورد. در صورت طولانی شدن بازه عدم پرداخت هزینه به یک هفته، سرویس به صورت دائم قطع شده و هیچ مسئولیتی در خصوص دیتای موجود، متوجه سرویس‌دهنده نخواهد بود.
  6. در صورت درخواست سرویس‌گیرنده مبنی بر لغو سرویس، حداکثر تا 14 روز پس از تاریخ راه‌اندازی سرویس، هزینه پرداخت شده مسترد خواهد شد. همچنین در صورتی که هزینه مصرف منابع توسط مشتری در این 14 روز بیشتر از هزینه اولیه پرداخت شده باشد، مشتری موظف به پرداخت مابه‌التفاوت آن می‌باشد.
  7. برگشت هزینه‌ها تنها با درخواست کتبی سرویس‌گیرنده امکان‌پذیر خواهد بود. سرویس‌گیرنده متعهد است درخواست لغو سرویس خود را از طریق ثبت درخواست اعلام نماید.
  8. به موجب قانون مالیات بر ارزش افزوده، در تمامی صورتحساب‌های صادره توسط سرویس‌دهنده، درصد تعیین شده توسط سازمان امور مالیاتی به عنوان مالیات و عوارض ارزش افزوده محاسبه و از سرویس‌گیرنده اخذ می‌گردد.
  9. در صورت عدم فعال‌سازی سرویس و یا وجود هرگونه مغایرت در سرویس ارائه شده با مشخصات درخواست شده، سرویس‌گیرنده موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از تاریخ خرید از طریق ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی به سرویس‌دهنده اعلام نماید و سرویس‌دهنده موظف است مراتب اصلاح را حداکثر ظرف 48 ساعت به عمل آورد.
  10. کلیه مکاتبات با سرویس‌گیرنده اعم از موارد فنی، مالی و ... از طریق پست الکترونیک سرویس‌گیرنده و یا ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی صورت خواهد پذیرفت. سرویس‌گیرنده نیز متعهد است به منظور مکاتبه با سرویس‌دهنده و جهت تسهیل در امر پشتیبانی از طریق ثبت درخواست اقدام نماید.
  11. هرگونه مکاتبه مبنی بر اعمال تغییرات و یا ارسال اطلاعات محرمانه باید از طریق ثبت درخواست در سامانه پشتیبانی و یا ارسال نامه کتبی با امضاء سرویس‌گیرنده (یا نماینده وی) که در سامانه ضمیمه می‌گردد، صورت پذیرد.
  12. سرویس‌دهنده موظف است برای حفظ محرمانگی اطلاعات سرویس گیرنده اقدامات مقتضی را انجام دهد.
  13. سرویس‌گیرنده متعهد می‌گردد اقدامات لازم جهت جلوگیری از هرگونه اختلال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در سرویس مربوطه را انجام دهد. بدیهی است کلیه مسئولیت‌های حقوقی و قانونی ناشی از ایجاد اختلال بر عهده سرویس‌گیرنده می‌باشد. در صورت بروز اختلالات فوق سرویس‌دهنده مجاز است بدون اخطار قبلی و تا رفع مشکل اقدام به خاموش کردن سرویس نماید. در برخی موارد اتصال مجدد با جریمه همراه خواهد بود.
  14. سرویس‌گیرنده موظف به رعایت شئونات و قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. هرگونه مسئولیت ناشی از عدم رعایت قوانین فوق به عهده سرویس‌گیرنده بوده و سرویس‌دهنده هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  15. سرویس‌دهنده در صورت دریافت اخطار از مبادی قانونی به دلیل عدم رعایت موارد قانونی، مجاز به قطع سرویس بدون اطلاع قبلی خواهد بود. در این صورت هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه سرویس‌دهنده نخواهد بود.
  16. سرویس‌گیرنده موظف به رعایت قوانین مقررات و مصوبات مربوطه می‌باشد.
  17. استفاده از سرویس اینترنت موجود بر روی سرورها و سرویس IDC در محل دیگر به هر نحو (اعم از استفاده از Tunneling و VPN و PPTP و ...) مجاز نمی‌باشد و در غیر این صورت سرویس‌دهنده مجاز به قطع خدمات سرویس‌گیرنده می‌باشد.
  18. در صورت بروز هرگونه خسارت به سرویس‌دهنده و یا اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث دیگر که ناشی از اعمال سرویس‌گیرنده و یا عدم رعایت مفاد این توافق‌نامه توسط سرویس‌گیرنده باشد، سرویس‌گیرنده متعهد و موظف به جبران خسارت وارده و پاسخ‌گویی به مراجع قضایی خواهد بود.
  19. با توجه به ضرورت کنترل کیفیت تجهیزات منصوبه در مرکز داده‌های سرویس‌دهنده، سرویس‌دهنده می‌تواند هر زمان که صلاح بداند با هماهنگی با سرویس‌گیرنده جهت انجام امور کنترل کیفیت اقدام نماید. سرویس‌گیرنده نیز موظف به انجام همکاری‌های لازم می‌باشد.
  20. در صورت عدم درخواست سرویس پشتیبان‌گیری توسط سرویس‌گیرنده، از دست رفتن داده‌ها به هر دلیلی که باشد، هیچ مسئولیتی متوجه سرویس‌دهنده نخواهد بود و پشتیبانی و نگهداری از برنامه‌ها و داده‌های سرور یا سرورها پس از راه‌اندازی اولیه به عهده سرویس‌گیرنده می‌باشد.
  21. سرویس‌گیرنده حق ارسال نامه‌های الکترونیکی در حجم زیاد (Spamming)، که خلاف ضوابط استفاده از خدمات اینترنتی و موجب فشار بر روی تجهیزات و بروز اختلال در خدمات سایر سرویس گیرندگان می‌گردد، را ندارد. سرویس‌گیرنده متعهد می‌گردد که IP های ارائه شده در هیچ یک از لیست‌های سیاه معتبر واقع نشده باشد، و در غیر این صورت اقدامات مقتضی جهت خروج IP ها از لیست‌های سیاه مربوطه بر عهده سرویس‌گیرنده می‌‌باشد.
  22. سرویس‌گیرنده حق اشاعه مطالبی که موجب تخریب و یا تضییع حقوق اشخاص حقیقی و یا حقوقی می‌شود را ندارد. مسئولیت عدم رعایت این بند به عهده سرویس‌گیرنده بوده و سرویس‌دهنده هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  23. سرویس‌گیرنده اجازه ندارد هیچ گونه ویروسی از قبیل (Internet Viruses, Worms, Trojan Horses) و یا هرگونه ویروسی که در آینده نمایان شود ارسال نماید و اجازه کارهای تخریبی دیگر مانند (Hacking) را ندارد.
  24. سرویس‌دهنده هیچ‌گونه تعهدی در مقابل قانون copyright، علامت‌های تجاری و همچنین ثبت شدن و یا حق ثبت سرویس‌ها و تجهیزات و نرم‌افزار‌های مربوط به سرویس‌گیرنده را چه در ایران و چه در کشورهای دیگر به عهده نخواهد داشت و کلیه مسئولیت‌ها به عهده سرویس‌گیرنده می‌باشد.
  25. سرویس‌گیرنده متعهد می‌گردد که از سرویس‌های مورد اجاره برای انتشار و تکثیر، فروش و پخش غیرقانونی نرم‌افزار، موسیقی، نوشته، فیلم، سریال، گزارش و هرگونه فایل متعلق به شخص یا سرویس‌دهنده ایرانی و خارجی، بدون اجازه آن‌ها استفاده ننماید و تمامی قوانین copyright بین‌المللی اشاره شده در قوانین سازمان تجارت جهانی را رعایت نماید. در صورت اعتراض شخص یا سرویس‌دهنده دارای حقوق و نداشتن مدارک کافی توسط سرویس‌گیرنده، سرویس‌دهنده قادر خواهد بود بنا به درخواست فرد یا شرکت دارای حقوق، اقدام به حذف محتویات مورد دعوی از روی سرور اجاره شده و یا قطع دسترسی سرویس نماید که با توجه به اهمیت مسئله می‌تواند منجر به پایان سرویس‌دهی بدون بازپرداخت مدت باقی مانده گردد. همچنین سرویس‌گیرنده متعهد می‌گردد از هیچ یک از نرم‌افزارهای P2P مانند torrent و emule جهت download و یا upload فایل‌های ناقض قوانین استفاده نکند و در غیر این صورت ممکن است بنا به شرایط سرویس‌دهنده سرور مربوطه را مسدود نماید، در چنین شرایطی هیچ وجهی بازگردانده نخواهد شد.
  26. سرویس‌گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در IP های تخصیص ‌یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد استفاده بوده و سرویس‌دهنده هیچ‌گونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.
  27. سرویس‌گیرنده متعهد است برای سرویس‌دهی بهتر در مواقع لزوم دسترسی‌های لازم را برای تغییر در تجهیزات و تنظیمات آنها در اختیار سرویس‌دهنده قرار دهد و همچنین همکاری‌های لازم جهت برآورده‌سازی آن را با سرویس‌دهنده داشته باشد.
  28. در صورت بروز هر گونه حادثه غیر مترقبه و سایر عوامل خارج از اختیار سرویس‌دهنده از قبیل جنگ، اعتصاب، اغتشاش عمومی، صاعقه، آتش سوزی، زلزله، سیل، وضع قوانین و مقررات و دستور‌العمل‌های دولتی، قطع خطوط مخابراتی شهری، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال قطع و نیز سایر موارد متوجه طرفین نمی‌باشد و طرفین حق هر گونه ادعایی نسبت به یکدیگر را از خود سلب می‌نمایند.
  29. استفاده از خدمات سرویس‌دهنده به منزله تائید کلیه قوانین خرید می باشد.